Docents

Independentment del tipus de centre, l’arribada d’un nou docent requereix una acollida general que es recomana tenir protocol·litzada. Dins aquest apartat es troba l’acollida digital, tant pel que fa al professorat de nova incorporació al setembre com el que es va incorporant durant el curs.

COMPTE D’USUARI DEL CENTRE

Cada membre de la comunitat escolar disposa del seu usuari del centre. L’usuari i domini d’aquest correu és, en termes generals:

“usuari del compte xtec” + @escolacharlierivel.cat

Aquest usuari és personal i intransferible.

PORTÀTIL PER A DOCENTS

Des del curs 2020/21, se li proporcionarà l’ordinador portàtil del PEDC. El docent comprovarà que pot iniciar sessió amb el seu identificador digital (credencials).

En cas d’incidència tècnica, el docent ha de posar-se en contacte amb el SAU per resoldre el problema del seu dispositiu.

INFRAESTRUCTURES DIGITALS

Les xarxes accessibles pel professorat, depenent del dispositiu, són les següents: