Així hem celebrat el Nadal 2019 a l’Escola Charlie Rivel.

A l’escola Charlie Rivel vam acabar el 1r trimestre celebrant l’arribada del Nadal. Des de principis de desembre els i les nostres alumnes van fer molts treballs de plàstica per decorar l’escola amb motius nadalencs. També els alumnes de religió van muntar un pessebre al vestíbul de l’escola. Aquí en teniu una mostra de tot plegat:

Amb aquestes produccions tan boniques, les parets i racons de la nostra escola van quedar  ben guarnits i nadalencs. Mireu:

També vam rebre a la nostra escola la visita del Tió!! Aquí teniu als nens i nenes de 2n i a alguns alumnes de P3 alimentant-lo de valent, perquè el Tió es fes ben gros, perquè el divendres dia 20 voldríem fer-lo cagar:

Naturalment, no podíem celebrar l’arribada del Nadal sense música. Al Charlie Rivel som una escola molt musical!! Uns dies abans del Concert de Nadal, els nens i les nenes de totes les classes van començar a assajar les cançons que cantarien amb en Raül, el mestre de música. I també assajaven les peces musicals que interpretarien  amb l’Eduard, el Borja, la Queralt, la Diana i en Joan Gerard, els seus professors d’instrument de l’EMMCA.

Aquí teniu unes imatges de l’assaig general del dilluns 16 de desembre:

I, finalment, el dimarts 17 de desembre totes les classes de les comunitats de Petits, Mitjans i Grans van actuar  al gran Concert de Nadal de l’escola Charlie Rivel, davant dels seus companys i companyes i amb moltes famílies de l’escola entre el públic.  Aquí en teniu una selecció  d’imatges: Cal destacar que pel nens i les nenes de la classe de 2n aquest va ser el seu primer concert amb públic, doncs només fa un trimestre que han començat a fer classes d’instrument amb els professors/es de l’EMMCA. I després d’aquest gran Concert de Nadal, el dimecres 18 de desembre vam rebre la visita del Patge Reial, que va venir a recollir les cartes dels nens i nenes. I el divendres 20 vam fer cagar el Tió!!

Ah, i una cosa més: el dijous 19 de desembre l’AFA va organitzar a la Sala Furukawa la seva Festa de Nadal, amb visita del Pare Noel i sorteig d’una panera inclosos, de la qual en veureu un article al número 4 de la nostra fantàstica revista “La Charlieca”, que està a punt de sortir i on trobareu moltes notícies de les activitats que les tres Comunitats  de l’escola hem anat fent al llarg del 1r trimestre del curs 2019-20.

Desitgem que tots i totes hàgiu passat unes  bones festes de Nadal i que tingueu molta sort i salut per aquest any 2020 que tot just acaba de començar.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut