Benvolguts i benvolgudes membres de la comunitat educativa del Charlie Rivel, les activitats i els projectes de l’escola funcionen a plena marxa, un mes i mig després de l’inici d’aquest curs escolar 2019-2020.
En primer lloc us donem a tots la benvinguda en nom de l’equip docent de la nostra escola.
Us desitgem tota l’energia positiva per tirar endavant aquest curs, fent un any més de la nostra escola un escenari col·lectiu de convivència, aprenentatge i esforç compartit.
I us anunciem que aquest curs ha canviat una mica l’estructura organitzativa del Charlie Rivel. He transformat els antics cicles de l’escola (Educació Infantil, Cicle Inicial, Mitjà i Superior) en tres COMUNITATS per funcionar tant en l’Educació Infantil com en la Primària. Des d’ara l’escola s’organitza en COMUNITAT DE PETITS (cursos de P3, P4 i P5), COMUNITAT DE MITJANS (cursos de 1r, 2n i 3r) i COMUNITAT DE GRANS (cursos de 4t, 5è i 6è).
Per tant, en les properes notícies que aniran apareixent en aquest bloc de l’escola, us explicarem els progressos dels i les nostres alumnes en els diversos projectes i àrees en el context d’aquestes comunitats: Petits, Mitjans i Grans. Estigueu atents i atentes perquè tenim moltes coses per explicar-vos i no volem que us ho perdeu. Fins aviat!


