Graduació de l’alumnat de 6è

Després de 9 anys a l’escola, els i les alumnes de 6è es despedeixen de l’escola. El passat divendres 10 de juny es va celebrar l’acte de graduació que tant esperaven els nostres nens i nenes. Després dels emotius discursos i de visualitzar uns vídeos, els i les alumnes van rebre l’orla i van tancar l’acte cantant la cançó “50 milions de segons”.

Més tard, les famílies van organitzar una festa per acabar de celebrar el gran dia! Les tutores agraïm moltíssim a les famílies haver-nos deixat acompanyar-vos en un dia tan especial.

Us deixem algunes fotografies i dos vídeos: un el·laborat per les tutores de 6è i l’altre el·laborat per les famílies.

Moltes gràcies famílies, mestres i alumnes que ens vau acompanyar.