I Trobada d’escoles 2022-23

Aquest dijous passat l’alumnat de 6è de la nostra escola va participar a la I trobada d’escoles.

Els nens i les nenes de 6è de primària de les escoles de Riudoms, Montbrió i Vinyols i els Arcs es van trobar a l’hort del Baldrich de Montbrió del Camp per tal d’establir coneixença abans d’arribar a l’institut.

Com que hi vam anar amb bicicleta el dia abans de la trobada dos efectius de la policia local de Riudoms van venir a l’aula de 6è a realitzar una sessió d’educació vial que es va concretar en l’ús d’aquest vehicle. Dos d’ells també ens hi van acompanyar.

Aprofitem per dona-los les gràcies.

Va ser una jornada molt especial en que l’alumnat va poder participar i xalar d’activitats de coneixença i cooperació.

La tutora de 6è