GEP St Jordi

Aquest passat Sant Jordi l’alumnat de l’escola va participar de diferents activitats plurilingües.

A educació primària l’activitat es va dur a terme en grups reduïts. Es va reinventar la llegenda amb els personatges de Sant Jordi amb l’ajuda d’un dau i els elements donats. El redactat de les frases es va fer en català, castellà i anglès.
Des d’educació infantil es va realitzar una activitat oral en la que es va treballar el vocabulari associat amb les titelles (dragon, princess, knight, rose, sheep) amb les tres llengües.