DIA DE LES LLENGÜES EUROPEES

El 26 de setembre vam celebrar el dia de les llengües europees. Aquesta jornada consisteix a conscienciar l’alumnat de l’existència de la diversitat lingüística a Europa i dinamitzar activitats que contribueixin a desenvolupar actituds positives envers les mateixes.

La proposta d’aquest curs ha estat: En quants idiomes us podem fer riure?

L’alumnat d’Educació Infantil ha escrit la paraula somriure en diferents idiomes europeus i els nens i nenes d’Educació Primària han pronunciat i escoltat mots de les diferents llengües d’Europa mitjançant embarbussaments, acudits, endevinalles, o d’altres jocs lingüístics.

Us deixem aquest vídeo que mostra aquesta jornada.