5è ens endinsem en la Tarragona romana!

Com estàvem treballant el projecte “De la prehistòria a l’Edat Antiga”, el 16 de març l’alumnat de 5è ens vam endinsar en la Tarragona romana.

Vam poder conèixer la civilització romana a través d’una gimcana guiada pels diferents carrers i monuments de Tarragona, que va ser una de les ciutats més importants de l’Imperi romà: Tarraco!

Vam visitar les muralles, la plaça del Fòrum, el Circ i l’Amfiteatre. A cada visita fèiem activitats en grup: vam buscar els símbols escrits a les pedres de les muralles i els vam escriure en tauletes de cera, vam formar paraules d’elements típics d’una ciutat romana, vam conèixer què eren els aurigues… i fins i tot ens vam disfressar com a romans i romanes!

Alumnat de 5è

Us deixem algunes fotografies de la sortida.

Podeu veure el vídeo aquí.