Espai menjador

Menjadors-espais-educatius_1754834657_39239143_2125x1508

• El preu del servei de menjador FIX és de 6,91€/dia. Es considera FIX aquell nen/a que es queda sempre el mateix dia de la setmana com a mínim 3 dies per setmana.
  • El cobrament dels usuaris FIXOS es farà els primers dies de cada mes (del 3 al 15) mitjançant DOMICILIACIÓ BANCÀRIA. En cas de retorn del rebut s’aplicarà un recàrrec en concepte de despeses bancàries. Els nens que tinguin 1 rebut impagat dins de les dates establertes i no es posin en contacte amb l’encarregada de la gestió no podran fer ús del menjador fins que abonin el deute.
  • El preu de servei de menjador EVENTUAL és de 7,12€/dia.
  • El cobrament dels usuaris EVENTUALS es farà mitjançant DOMICILIACIÓ BANCÀRIA (a  mes vençut) o en efectiu, el mateix dia, a la persona encarregada de la gestió de menjador.
  • Els alumnes fixos que per qualsevol motiu no puguin assistir al menjador, hauran d’avisar el mateix dia a la persona encarregada de la gestió del menjador (dintre de l’horari establert) i se’ls retornarà l’import de 3,55€ (en concepte d’absentisme). En cas de no avisar, no se’ls farà la devolució d’aquest import.
  • Devolució Sortida Escolar. Absència.
  • Devolució Colònies : Absència.
  • Els alumnes becats pagaran el preu normal fins que no arribin les llistes oficials d’ajuts de menjador de l’escola i es puguin aplicar els nous preus i fer les regulacions dels mesos pagats.
  • Els abonaments de les absències i de les  regulacions es faran efectius en el rebut del mes següent.
  • Els canvis de la rutina d’assistència, així com els canvis de domiciliació bancària i les baixes s’hauran de comunicar per escrit a la persona encarregada de la gestió del menjador abans del dia 3 de cada mes per tal de poder actualitzar la informació abans de passar els rebuts del mes. En cas de no fer-ho abans d’aquesta data les regulacions es faran el mes següent.
  • Les absències i regulacions del mes de juny es faran en el mes de setembre del curs següent.
L’ horari de gestió de menjador de l’escola és  de 9:00-10:00 h.
TELÈFON: 662 45 15 59   menjador.caudelaguineu@7itria.

No m’ho empasso!

Halloween 2022

Festa major 2022. Espai Migdia

Diada de Sant Jordi

Repte col·lectiu: #Alnatural

El nostre planeta ens necessita i la setmana del 21 al 25 de març l’escola Cau de la Guineu ha posat el seu granet de sorra a l’espai menjador.
*Podeu clicar la imatge per a veure el vídeo.

CELEBRACIÓ HALLOWEEN divendres 30 d’octubre de 2021

A l’espai menjador hem celebrat el Halloween.

Si cliqueu la imatge podreu assaborir un tastet!.

ACTIVITAT PER ESCOLLIR EL MENÚ

L’alumnat de l’escola ,amb motiu del dia internacional dels drets dels infants  (20 de novembre),

han triat  l’àpat del menú que dinaran el dia 19 de novembre  mitjançant una votació. Clicant la imatge

podreu veure quin és el menú guanyador !.

EL DIA 11 DE GENER DEL 2021 HEM INICIAT EL 2n TRIMESTRE AMB LA INAUGURACIÓ DEL MENJADOR!!!

Després de molts anys de rebre   el  servei de càtering, hem pogut  assaborir un bon plat de llenties estofades cuites a l’olla de la cuina i croquetes cruixents recent fregides!

Felicitem a tot l’Equip del Menjador (cuina i monitoratge) per la seva tasca i dedicació constant! Gràcies!.