Extraescolars

EXTRAESCOLARS CURS 25-26

A la següent imatge podeu consultar les activitats extraescolars que actualment es fan dins l’escola:

DIAGNOSI INICIAL

Les activitats extraescolars tenen un paper fonamental en el desenvolupament integral dels infants del Cau de la Guineu, complementant l’aprenentatge formal que es produeix dins de les aules. Hem elaborant un informe, que té com a objectiu analitzar les activitats extraescolars que els infants realitzen a l’escola i fora de l’escola, amb un enfocament especial en la seva relació amb els processos educatius i el seu impacte en el futur contínuum educatiu. A través de dades significatives recollides durant el curs 24-25, es vol destacar la importància de crear vincles entre l’escola i les entitats on participen els infants, tal com es va proposar en el projecte de direcció i com està establert en el pla anual d’aquest curs.

Un dels principals objectius d’aquesta diagnosi és la construcció d’un contínuum educatiu no només beneficiant els infants a nivell acadèmic, sinó que també afavoreixi en el seu desenvolupament personal i social, establint una connexió estreta entre les diferents àrees d’aprenentatge i les entitats implicades.

Amb aquesta finalitat, és fonamental considerar les extraescolars com un espai d’aprenentatge continu, que contribueix a la millora de la motivació, la responsabilitat i les habilitats socials dels infants, factors que es veuran reflectits en els seus futurs èxits acadèmics i personals.

A la següent presentació podeu veure les dades extretes en la diagnosi inicial:

Per més informació podeu consultar la web de l’AFA sobre els extraescolars que ofereix el centre: https://afacaudelaguineu.blogspot.com/p/extraescolars.html

Desplaça cap amunt
Ves al contingut