OBLIGATÒRIES:
ACTIVITAT | QUÈ HEM DE FER? | COM L’HEM DE FER? | QUIN RETORN HEM DE FER? |
RESTES ÀBAC | Continuem amb les restes. Has de resoldre les activitats proposades amb l’àbac construït. | Agafar l’àbac i fer les activitats proposades. | 1-Foto o escanejat de la “fitxa” que han realitzat. |
DIARI CORONAVIRUS
https://agora.xtec.cat/escolacastellum/general/diari-del-coronavirus/ DICTAT |
1-Escriure el diari d’aquesta setmana.
2-Fer memòria visual de les 4 paraules noves. 3-Fer el dictat a partir de divendres. |
1- Mirar l’article de la web del diari del Coronavirus seguint tots els passos que et demana.
2-Fer un circuit i posar les 4 noves paraules en un lloc de la casa i escriure-les en un altre. Fer-ho dos cops al dia. 3- A partir del divendres, fer el dictat amb l’ajuda d’un adult. Recorda que abans de fer el dictat te’l pots llegir, subratllar les paraules que més dificultat tenen, escriure’l i tot el que necessitis per preparar-lo bé. |
1- Foto o escanejat de l’escrit en esborrany (abans de passar-lo a net) només amb la revisió feta per l’infant, sense intervenció de l’adult.
2- Foto o escanejat del resultat final del diari d’aquesta setmana. 3- Foto o escanejat del dictat. |
EL COR I EL SISTEMA CIRCULATORI
Power Point: El cor i el sistema circulatori Video: https://youtu.be/8JSURsrOWK0 Preguntes: Formulari de el cor i el sistema circulatori Formulari:https://forms.gle/jSnawLK2AeVd5rHu5 |
Després de les vostres super conferències. Hem fet un Power Point resum amb tot el que ens heu explicat del cor i el sistema circulatori. Mireu el Power Point i el vídeo de la conferència i responeu les preguntes del formulari. | 1- Mirar el Power Point del cor i el sistema circulatori.
2- Mirar el vídeo de la conferència del cor i el sistema circulatori. 3- Mirar les conferències dels vostres companys i companyes del cor i el sistema circulatori: https://agora.xtec.cat/escolacastellum/primaria/2n/conferencies-el-cor-i-el-sistema-circulatori/ 4- Respon el formulari. |
Respondre el formulari i enviar-lo. |
ESPECIALITATS:
ACTIVITAT | QUÈ HEM DE FER? | COM L’HEM DE FER? | |
ENGLISH- It is a rooster or a hen?
https://www.youtube.com/watch?v=qUN9Mw4jJ-w&feature=youtu.be |
Mirar el vídeo i enviar-me la resposta de si creieu que és rooster (gall) o hen (gallina) | 1- Mirar el vídeo.
2- Escriure si creieu que és gall o gallina 3- Quin nom li posarieu que soni anglès? |
1- Enviar-me un correu a ereig4@xtec.cat |
EDUCACIÓ FÍSICA | Equilibri dinàmic (en moviment) | 1- Mirar el vídeo.
2- Fer la proposta si us ve de gust. |
Qui vulgui i li vagi bé pot enviar-me un vídeo o foto a |
OPCIONALS:
ACTIVITAT | QUÈ HEM DE FER? | COM L’HEM DE FER? | RETORN OPCIONAL |
MÉS JEROGLÍFICS!
Formulari: |
Aquesta setmana els jeroglífics que hi ha se’ls ha inventat l’Àlex Rodríguez (menys dos). A veure si els endevineu tots perquè n’hi ha algun de difícil 😉
Aneu al tanto perquè n’hi ha en català i en castellà. |
Mirar bé les imatges del formulari i escriure la resposta. A vegades us anirà bé tenir un paper al costat per si us cal anotar alguna cosa en brut. | |
SOPA DE LLETRES | Fer sopes de lletres online. | Descobrir sopes de lletres de diferents temàtiques: mamífers, oficis, fruites, música, aus, cuina… | |
ORDENA LAS LETRAS Y LAS PALABRAS
https://www.mundoprimaria.com/juegos-educativos/juegos-lenguaje/gramatica/gra-segundo |
Entreu a l’enllaç. Hi ha vàries opcions de blocs a fer.
Us recomanem fer el bloc de “Letras: vocales y consonantes”, y el de “Crear oraciones”. |
És una activitat recomanada per a fer amb l’ordinador, ja que amb el telèfon mòbil pot crear confusió perquè surt molta publicitat.
És una activitat per fer de manera online. Al primer bloc és com una mena de penjat. Hi surten alguns lletres d’una paraula i han de posar-hi les que falten. A 2n bloc hi apareixen paraules desordenades i les han d’ordenar de manera que quedi una frase amb sentit. |
|
PRACTICA LES HORES JUGANT! | Practica les hores a partir de diferents activitats, com: sudokos, mots encreuats, cançons, jocs de memòria… | Entrar a l’enllaç i triar una de les activitats que hi ha per treballar les hores. Pots fer totes les activitats que et vingui de gust. | |
ÀBAC COMPLEMENTARI | Resoldre les activitats proposades amb l’àbac construït. | Agafar l’àbac i fer les activitats proposades. | 1-Foto o escanejat de la “fitxa” que han realitzat. |
CÀLCUL MENTAL COMPLEMENTARI
Per imprimir: https://agora.xtec.cat/escolacastellum/primaria/2n/calcul-mental/ Per respondre en formulari: 7.49. |
Fer les preguntes del càlcul mental d’ aquesta setmana
(7.49). |
Algun familiar o tu mateix llegeixes cada pregunta dues vegades i desprès escrius les respostes. Si no saps alguna resposta fas una ratlla. Recorda que la resposta ha de tenir un número i quina cosa és aquell número. Per exemple: “3 pomes”. | 1-Foto o escanejat de la “fitxa” amb els resultats.
2-Fer el formulari amb l’enllaç pertinent. |
SESSIÓ BMATH
https://agora.xtec.cat/escolacastellum/primaria/1r/bmath-app-per-fer-matematiques-en-familia/ |
Fer les activitats que et proposa l’ aplicació bmath al mòbil, tablet o ordinador. | Descarregar l’aplicació i entrar al bmath amb les teves dades. Cada dia et proposarà unes activitats, si et costen t’ ajudarà a repassar-les i si veu que ho entens bé augmentarà la dificultat. És interessant fer-ho cada dia, són uns 15 minuts i quan acaben aconsegueixen cases i elements per fer un poble, fet que els motiva a seguir avançant. A més segueix la línia del treball de quadernets que fem a l’ escola. |
Comentaris recents