RECOLLIDA D’ALIMENTS UCRAÏNA

Benvolgudes famílies,

L’escola Can Vidalet, en col·laboració amb l’associació DAR, engega una recollida d’aliments i productes d’higiene per donar suport a totes aquelles persones afectades per la guerra a l’Estat d’Ucraïna.

Des de l’associació DAR ens han fet un llistat del que consideren més necessari.

A partir d’avui mateix ja podeu fer-nos arribar qualsevol dels productes indicats en aquesta llista. Farem la recollida en el vestíbul de l’escola.

No és necessari que gasteu massa diners en productes de marca. És preferible comprar marques blanques, més econòmiques.

Si voleu més informació de l’associació la podeu trobar a https://www.asociaciondar.es/es/sos-ucrania-es

Gràcies per la vostra col·laboració.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *