5è. LA TACA DE CAFÈ

Benvolgudes famílies,

Aquesta setmana, a la sessió de plàstica, hem explorat el món de l’art amb una activitat molt especial: hem creat amb taques de cafè! Inspirats en l’estil de grans artistes que experimenten amb tècniques poc convencionals, hem deixat volar la seva imaginació, transformant simples taques en figures úniques i originals. Una experiència que ens ha ajudat a descobrir noves formes d’expressar-nos i a gaudir de l’art d’una manera divertida i creativa, seguint l’estil d’artistes com Stephan Kuhnigk i Nadia Engelhard!

Per poder visualitzar les fotografies realitzades al llarg de la sessió, us convidem accedir a l’enllaç enviat a través del TPV que vam compartir a l’inici de curs.

Un artista transforma las manchas de café en monstruos en Instagram - La Criatura Creativa

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>