Jornada de portes obertes conjunta

Finalment el passat dijous dia 23 es va celebrar al Teatre Margarida Xirgu la sessió de portes obertes amb la participació de les cinc escoles del municipi.

És la primera vegada que s’organitza aquesta sessió, amb l’objectiu de posar en relleu la qualitat educativa, l’atenció a la diversitat i la igualtat d’oportunitat per a l’alumnat, així com posar de manifest el treball en xarxa entre les escoles i l’Ajuntament de Montornès.

Si pitgeu sobre la imatge trobareu tota la presentació que es va servir a l’acte amb la informació que vam compartir.

SANTA CECÍLIA

AVUI ÉS EL DIA DE SANTA CECÍLIA, PATRONA DE LA MÚSICA, PER CELEBRAR-HO LA MONTSE HA PREPARAT PER LES NENES I NENS D’INFANTIL, UNA CAIXA AMB DIFERENTS INSTRUMENTS PER PODER-LOS TOCAR A L’HORA DE PATI. MIREU QUE BÉ ENS HO HEM PASSAT! VISCA LA MÚSICA!
Llegeix més»