VALORACIÓ DE LES JORNADES DE PORTES OBERTES

Benvolgudes famílies,

Dissabte passat vam acabar la última jornada de portes obertes que havíem programat i la valoració que fem és molt positiva. Com sempre, ens ha agradat molt retrobar-nos amb famílies interessades en la nostra escola i poder mostrar una petita part de tot el que fem.

A la fotografia que us deixem veure els missatges que, les persones que han assistit a les diferents sessions de les jornades de portes obertes, han volgut compartir amb nosaltres.

Aprofitem també l’entrada per informar-vos que totes les novetats en quant al procés de preinscripció i matrícula les anirem penjant aquí a la web, a l’entrada de novetats preinscripció.

ELS OFICIS DE CARNAVAL

El rei Carnestoltes ens ha deixat que avui divendres vinguéssim disfressats i disfressades a l’escola com més ens agradés. Com aquest curs treballem els oficis i les professions, tot l’alumnat hem vingut disfressat de desenes d’oficis diferents!
Quin es repeteix més?
SI VOLEU VEURE UNA FOTO DE… Llegeix més»

LA NOSTRA ESCOLA

Potser si estàs llegint aquestes línies és que et planteges que el teu fill o filla vingui a l’escola Can Parera. Com segur que tens curiositat per saber què es cou dins del nostre centre, t’ho resumim amb aquest vídeo. Ves obrint boca pel dia de la visita presencial!

QUINA SETMANA MÉS BOJA!

A l’escola Can Parera la festa no para mai durant la setmana boja de Carnaval!
El Rei Carnestoltes ens va fer arribar unes consignes que estem complint fil per randa!
Dilluns vam venir en pijama, dimarts amb el cap ben guarnit, dimecres vestits d’un color i una… Llegeix més»

Concurs Dibuix del programa de mà del Concert d’Hivern.

Benvolgut alumnat!

Us volem agrair la participació en el concurs del dibuix que il·lustrarà el programa de mà del Concert d’Hivern.  Ens ha estat difícil fer la selecció dels dibuixos finalistes perquè el nivell de tots els dibuixos entregats era molt alt.  Felicitats!!!

A la foto adjunta trobeu els finalistes.  Així mateix, durant el dia d’avui heu portat a terme la votació per classes.  En breu descobrireu el dibuix guanyador.

Gràcies a tots i totes per participar!!

 

El gran mural de la peixera (vestíbul)!

Hola famílies!
Aquesta setmana passada hem acabat d’enllestir la peixera de l’escola.  Peixera és com col·loquialment anomenem al vestíbul de l’escola on trobem un gran mural en el que cada curs actualitzem les fotografies de totes les classes amb el seu nom.  Aquest curs us recordem… Llegeix més»