A Can Fabra hem celebrat el Dia de la Pau amb una jornada plena de reflexió, emoció i valors compartits.
Cada classe ha preparat i compartit accions quotidianes que, quan les posem en pràctica, ens converteixen en gent de pau: escoltar-nos, respectar-nos, ajudar-nos, demanar perdó o tenir cura dels altres. Petits gestos que, sumats, fan gran la convivència.
Després, tota l’escola ens hem reunit per cantar junts la cançó dels valors de Can Fabra, un moment molt especial que ens recorda allò que ens uneix com a comunitat educativa.
La celebració ha culminat amb un petit homenatge al Jesús, que després de molts anys formant part de la vida de Can Fabra inicia una nova etapa amb la seva jubilació. Ha estat una manera senzilla però sincera d’agrair-li la dedicació, el compromís i l’empremta que deixa a l’escola.
Ha estat un dia per recordar que la pau es construeix cada dia, amb les nostres accions i amb les persones que fan escola.
A continuació podreu trobar un petit recull de fotografies.

