PINTAMÚSICA a Educació Infantil!
A Infantil hem fet una sortida molt ARTÍSTICA unint les vessants de visual i plàstica i música hem anat a veure l’espectacle: Pintamúsica! Mentre s’acoloria un quadre de Miró, escoltàvem cançons populars del les estacions i la música de Vivaldi! Cada color, una estació i una música diferent! Hem gaudit tant de l’espectacle que se’ns […]
PINTAMÚSICA a Educació Infantil! Llegeix més »











