Primària

6èB ens diem “El Rap”

Ja tenim nom de la classe!!! Hola famílies tenim la magnífica noticia de que ja tenim…   nom  de la classe  ens diem la classe de “El Rap!!! Van sortir 6 propostes: 1.la Rosalia: 11 vots 2.Tecnològics:7  vots 3.els Històrics:6 vots 4.Troia:2 vots 5.Einstein:1 vots 6.Cavallers:0 vots Però al final ens van suggerir que “La

6èB ens diem “El Rap” Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut