5èA: una mica de repàs del 2n trimestre

Hola famílies,

Durant el segon trimestre hem fet algunes activitats molt interessants i divertides. Entre elles, volem destacar dues:

  • El dia 31 de gener, totes les classes vam celebrar el Dia de la Pau i la No Violència (el 30 de gener era diumenge). Cada classe havia de decorar una o dues lletres relacionades amb la pau; per exemple: una classe va fer una lletra que era meitat amb bombes i l’altre meitat amb colors. Una estona després, algunes clases van baixar i d’altres van mirar per la finestra com juntaven les lletres i sortia un missatge: “LA PAU COMENÇA AMB AMOR I RESPECTE”.
  • L’1 de febrer vam anar al Parc Tecnològic de Nou Barris. Allà ens van ensenyar com es poden crear màquines, com feien objectes amb resina, com funcionen les impresoras 3D, etc…Ens van dir que no valia diners utilitzar les màquines que tenien, però que les creacions que fessin allà no es podien vendre i que havíem d’utilitzar els nostres materials.

Si voleu veure les imatges de les activitats, cliqueu AQUÍ

Mar i Laia (alumnes 5èA)

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>