Visitem la Fundació Onada

Enriquidora visita la que vam realitzar el passat divendres 13 de maig a les instal·lacions de la Fundació Onada al barri de Campclar.

Els nens i nenes de 6è van gaudir d’allò més descobrint el fantàstic hort en el que cultiven tot tipus de verdures, tot i que la cirereta del pastís va arribar quan alumnes de la fundació i de l’escola vam compartir pista de ball a ritme de la música de Bollywood, moment absolutament apostoflant.

Gaudiu de les imatges i vídeos de la jornada en aquest clicant a sobre d’aquestes paraules.