Visita de la guàrdia urbana

Aquesta setmana dos agents de la guàrdia urbana ens han vingut a fer una xerrada molt interessant. L’objectiu era concienciar als nostres alumnes de la importància de conèixer els senyals de trànsit.

L’Abel ens va explicar amb molt de detall els senyals més comuns que podem trobar al carrer, a més de remarcar la importància d’emprar el cinturó de seguretat correctament per evitar accidents.

Volem agrair als dos agents de la guàrdia urbana de Tarragona per la seva predisposició i paciència en contestar a cada dubte dels nostres alumnes.

Podeu veure algunes imatges d’aquesta visita a la nostra aula