TutoriAPPS

Us presentem el projecte TutoriAPPS en el que els nens de 6è de l’escola han preparat un tutorial de la seva APP preferida. A continuació us explicarem els passos que hem seguit.

1- Elecció de l’APP. Per parelles els alumnes van triar, descarregar i instal·lar l’APP que més els motivava.

2- Definir la tasca o objectiu que volien explicar.

3- Captures de pantalla dels passos a seguir que seran penjades als respectius comptes de google.

4- Dissenyar la presentació de Google amb aquestes captures i les explicacions corresponents.

5- Enregistrar una videocaptura amb l’eina Screencast-O-Matic que serà penjada al Canal de Youtube de l’Escola.

6- Crear els codis QR per enllaçar el contingut dels vídeos a un mural.

Després d’haver realitzat l’activitat hem de dir que la motivació dels alumnes ha estat molt bona, la majoria d’ells han mostrat molt d’interés i iniciativa i han utilitzat tot un seguit d’eines que els hi poden ser de molta utilitat en el futur.

Per acabar, us mostrem la llista de reproducció que hem creat amb les produccions.