Trobada d’escoles i instituts de ponent

Aquest divendres hem gaudit d’una jornada esportiva organitzada des de el pla d’entorn a la zona de ponent. Els alumnes de sisè i primer d’ESO d’escoles i institut hem participat d’aquesta jornada de manera que s’han pogut conèixer i així el pròxim curs que seran alumnes del mateix centre ja tindran un punt de partida.

Nosaltres hem acudit al camp de futbol municipal de Torreforta juntament amb altres centre. Els monitors de la jornada eren els alumnes de magisteri de la URV que han estat de 10!

Esperem que segueixi duent a terme aquesta jornada ja que és el tercer any i no ens cansem de participar!

Clica aquí per veure algunes imatges.