Tallers interessants a cicle inicial!

Aquesta setmana a Cicle Inicial ha estat mogudeta i interessant.

El dimecres ens van visitar a l’escola la Poma i el Croqueta, dos gossos de teràpia, les seves cuidadores ens van explicar quina feina fan aquest tipus de gossos i per a quines persones va drigit el seu treball. Els vam poder tocar i ens van fer una demostració de les seves habilitats. va ser interessant compartir l’aula, no estem acostumats a veure animals dins l’escola!

El Divendres ens van visitar per explicar-nos també un tema molt interessant, com tenir una vida sana i saludable, realment és a les nostres mans! Tenir una bona higiene, una bona alimentació i fer molt esport!

Per acabar la sessió ens vam menjar unes brotxetes de fruita….mmmmmmm! Estava deliciosa!!

Aquí us deixem un recull de fotografies dels dos tallers d’aquesta setmana