Tallers a Cicle Inicial

Aquesta setmana els alumnes de Cicle Inicial hem tingut la sort de poder assistir a diferents tallers.

Els alumnes de primer, el dilluns vam fer un taller d’educació vial on vam recordar algunes de les normes de seguretat: el funcionament dels semàfors, el pas de vianants, la calçada….vam aprendre paraules noves i ens ho vam passar pipa.

Aquí us deixem unes fotos!

Els alumnes de segon, avui divendres, hem fet un taller sobre salut mental “Un gran somriure”, hem après a rentar-nos bé les dents i a vigilar amb els aliments que ens provoquen càries.

Per acabar, hem fet un joc amb un trencaclosques gegant.

Ha sigut la mar de divertit.

Us deixem aquí les fotos del taller.