Taller English&Music

Al Taller English&Music volem donar a conèixer diversos grups de música catalana arreu del món. Per això, en primer lloc, triem un grup i una cançó de referència, busquem la lletra, la cantem i fins i tot la ballem. I també busquem informació sobre la història del grup i fotografies.

Amb tota la informació fem un mural per penjar-lo a l’escola i un mural interactiu amb l’aplicació “Padlet”. El que us oferim és el primer producte que hem creat amb el primer grup d’alumnes que ha passat pel taller.

Per poder veure els altres, a mida que els anem fent, us convidem a fer una visita al bloc d’anglès “English is funny”. L’enllaç el podeu trobar a la mateixa web de l’escola o clicant AQUÍ.

Deixem un petit vídeo del primer Making-of per fer-ne un tastet del què és el taller.