Sopa de carbassa

Aquest conte el treballem a Cicle Inicial, com a part d’un projecte del Pla d’entorn on totes les escoles del barri de Campclar hi participen. La nostra escola farà una versió nova del conte ” Sopa de carbassa” i “Polsim de pebre”, amb dibuixos fets pels nens i nenes.

1. mtorre63

Aquesta activitat s’anomena: Lliga el conte i passa’l i és organitzada per la Biblioteca pública de Torreforta i Pla Educatiu d’Entorn.
    És una activitat adreçada als nens i nenes de les escoles de Campclar per tal de motivar-los a la lectura i l’escriptura.
    De moment ja hem presentat els contes i els agrada molt.
    Després farem la nostra interpretació personal del conte i això serà un èxit!!!