Setmana UNESCO: 75è aniversari de l’ONU

Durant les darreres setmanes l’alumnat de 6è hem elaborat un projecte en motiu de la Setmana Unesco i el 75è aniversari de l’ONU.

Els punts que hem tractat són:

• Història de l’escola participant en el projecte d’escoles associades a l’Unesco
  • Investigació de ONU i UNESCO : quins coneixements tenim previs i finalment què hem après.
  • Treball de les ODS (objectius de desenvolupament sostenible) mitjançant grups cooperatius.
  • Quines accions podem fer nosaltres per contribuir en aquest ODS

El treball de la competència digital ha estat fonamental en el desenvolupament del projecte. Entre d’altres, hem utilitzat les següents eines en les diferents fases del procés.

• Jamboard (coneixements previs i posteriors)
  • Flipgrid ( exposició dels ODS)
  • Canva (infografies)
  • Classroom (material de consulta)

Us deixem amb un recull d’evidències. Esperem que us agradi.

PREPARACIÓ DELS ODS

ODS