SETMANA DE LA CONVIÈNCIA

La UNESCO és una Organització de les Nacions Unides per l’Educació, la Ciència i la Cultura. La UNESCO tracta d’establir la pau mitjançant de la cooperació internacional pel que respecta a l’educació, ciència i cultura.

Per aquest motiu l’escola ha estat treballant diferents continguts:

COMUNITAT DELS PETITS: DRETS DELS INFANTS

Tots els alumnes han treballat els tres drets dels infants relacionats amb:

1. Salut i Vida.
2. Educació, lleure i joc.
3. Amor, comprensió i família.

S’ha explicat els continguts d’aquests drets mitjançant contes, vídeos, converses, joc simbòlic i activitats visuals i plàstiques.

Ho podeu veure tot clicant aquí.

COMUNITAT DE MITJANS: ODS

Els alumnes han après sobre la UNESCO i s’ha treballat els 17 objectius del Desenvolupament Sostenible (ODS)

A continuació es podrà veure un recull d’imatges.

COMUNITAT DE GRANS: L’ERADICACIÓ DE LA VIOLÈNCIA MASCLISTA

Els alumnes han treballat sobre violència a partir de la cançó “LA PUERTA VIOLETA” de la Rozalén.

S’ha analitzat la lletra, les imatges, el videoclip…

El resultat final ha estat un lipdub, murals…  A continuació, es trobarà un recull d’imatges.