ROALD DAHL A CICLE MITJÀ

Els alumnes de Cicle Mitjà hem començat a llegir llibres de Roald Dahl (1916-1990), escriptor anglès molt conegut en el món de la literatura per adults i infants.
Les seves obres han estat traduïdes a diferents idiomes. Va escriure moltes històries infantils tant en prosa com en vers. Nosaltres hem escollit aquestes per llegir-ne cada dia un capítol:
3A: El Superzorro
3B: Els Culdolla
4A: El Dedo Mágico
4B: Cuentos en verso para niños perversos
Arrel d’aquestes lectures, que ens entusiasmen, a més a més de potenciar el gust per la lectura, van sortint diversos temes per treballar a classe. És fantàstic!!!!!!!!!