FOLEY

L’alumnat de 4t i 5è la setmana passada van anar a Tarragona al CaixaForum, allí van ser Foley.

Els Foley són artistes que graven els sons que surten a les pel·lícules, com ara: la platja, una porta que s’obre o es tanca, els passos dels protagonistes. Tots aquests sons es graven dins d’un estudi d’enregistrament, inventen la forma perquè els sons siguin tan reals com sigui possible.

Durant un dia tot l’alumnat de 4t i 5è van ser Foley s’ho van passar molt bé i els hi va agradar l’experiència d’estar dins d’un estudi.

A continuació podem veure un recull de fotografies.