Fira dels oficis medievals

Sant Jordi ja arriba i com cada any des del Pla Educatiu d’Entorn de Tarragona es coordinen diferents events que cohesionen la zona educativa dels barris de Ponent. Aquest any s’ha organitzat una Fira d’oficis medievals on les diferents escoles de la zona han pogut mostrar les auques relacionades amb l’ofici triat.

Des de l’escola hem triat l’ofici de forner i hem convidat a les famílies, que ens han explicat el procés d’elaboració de diferents tipus de pans i ens han fet una demostració fantàstica que ha acabat amb un tastet boníssim. Aquesta gran feina entre centre i famílies l’hem aprofitat per exposar en la nostra paradeta els productes elaborats. A banda, alguns alumnes del centre han explicat a tots els assistents l’auca del forner.

Per acabar-ho d’adobar, la nostra coral ha participat en l’acte. Jornada increïble i una gran tasca de mestres, famílies i alumnes. Moltes felicitats.

Clica aquí si vols veure fotos de la jornada.