Escoles Sentinella

Aquest curs continuem implicant-nos en el PROJECTE SENTINELLLA amb l’objectiu d’estar ben informats, col·laborar en l’estudi per fer les escoles més segures i ajudar el nostre alumnat a ser més solidari i desenvolupar competències a través de la recerca activa.

Durant aquest trimestre, a la nostra escola s’han portat a terme les següents actuacions:

Al mes de setembre: enquestes al personal i a les famílies. Durant aquests dies tant el personal del centre com els professionals del projecte Sentinella vam ajudar a les famílies a fer la seva enquesta. ENTRE TOTS I TOTES HO VAM FER POSSIBLE.

Els dies 18 i 19 d’octubre l’equip del projecte van venir a recollir les mostres biològiques de tots els participants.

La setmana del 2 de novembre els tècnics ambientals van venir a instal·lar a les aules corresponents els sensors de CO2 que mesuraven la qualitat de l’aire. Aquesta actuació es va portar a terme dins del bloc d’avaluació ambiental.

També hem rebut ja la infografia amb els resultats del curs passat. Aquí us la deixem.

GRÀCIES A LA COMUNITAT EDUCATIVA I A L’EQUIP SENTINELLA PER LA VOSTRA IMPLICACIÓ!!