ESCOLA DE FAMÍLIES! Escrivim contes d’arreu del món

L’Escola Campclar, participa en el Projecte “Contes que porta el vent” a càrrec de la cooperativa Cuentropía.
Cuentropía és una cooperativa que desenvolupa projectes d’educació social transformadora amb l’objectiu de fomentar la lectura i l’acompanyament emocional respectuós, en aquesta ocasió famílies de quatre escoles de Ponent estan participant en la redacció d’un llibre que recopilarà dotze històries d’arreu del món, on els seus narradors i narradores són famílies de les escoles que tenen els seus orígens en diferents punts del món.
A l’Escola Campclar hem fet dues sessions per dur a terme el Projecte i volem agrair la participació de les famílies i la màgia que ens van regalar a través dels seus contes.