Enregistrament de l’Himne de l’Escola

 

Avui l’alumnat de 6è ha anat al Camp d’Aprenentatge Pau Casals de Coma-ruga a enregistrar l’Himne de l’escola Campclar. També ha realitzat 2 tallers, un de creació artística i altre de l’acústica del so. Una experiència molt divertida i enriquidora.

A continuació es podrà veure un recull de fotografies. 

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut