EL RAP DE LA CONVIVÈNCIA

Els alumnes de 6è ens hem posat “les piles” i volem que la convivència, tant al pati com a les aules, passi per damunt de la violència.

Hem fet tot un treball a classe, passant pel debat, arribant a consens sobre que és per a nosaltres la convivència i què és allò que no ens agrada i volem canviar. A classe de català hem treballat el vocabulari, i per grups cooperatius hem decidit fer un RAP, el RAP DE LA CONVIVÈNCIA. Hem demanat ajuda a la Isabel, la nostra mestra  de música, i finalment hem aconseguit fer el nostre rap personal sobre la convivència. El següent pas és ensenyar-lo als nostres companys i companyes de l’escola i , si es possible, que cada nivell pugui fer el seu rap particular.

A continuació podeu veure tot el procés. Ens ho vam passar pipa.