El Drac del nostre poble

Un any més ho hem tornat a fer. Gràcies a l’esforç de mestres molt implicades i d’alumnes amb una il·lusió immensa, l’obra de teatre El Drac del nostre poble ha estat un rotund èxit. Nens i nenes que s’han menjat l’escenari oferint una estona inoblidable per al públic que omplia la sala del Centre Cívic de Torreforta.

També cal destacar l’actuació formidable de la Coral d’alumnes de l’escola. Les cançons plenes d’energia que ens han ofert han provocat que els espectador aixequessin el cul del seients i es posessin a ballar. Tot plegat, un autèntic luxe.

Imatges de la jornada.