El Domingo es jubila

Aquest mes de novembre es jubila el nostre estimat conserge, el Domingo. La directora del centre, Sra. Herminia Robles Gómez li vol dedicar unes paraules.

ACOMIADEM AL DOMINGO

El dimecres 28 vam fer una festa per acomiadar el nostre estimat conserge,  Domingo Vallvé.  Li vam fer saber l’ important que és per tota la comunitat educativa, que el respectem i li estem molt agraïts per cuidar tan bé la nostra escola i per a seva total dedicació més enllà d’una simple feina.

Li vam desitjar que a la nova etapa gaudeixi d’un merescut descans i faci  allò que més li agrada i sobretot que ens vingui a veure molt sovint . Sempre seràs el nostre conserge i les portes de l’escola sempre estaran obertes per tu.

Clica aquí per veure algunes imatges.