El debat

El debat és una eina útil per millorar l’expressió oral en català. Els alumnes de cicle mitjà ens van mostrar molt receptius a participar i expressar la seva opinió a partir d’un tema prèviament votat per ells mateixos.
Cada alumne es va posicionar amb bons arguments, posant en pràctica les seves habilitats comunicatives, diferents raonaments, pensaments i el més important, el respecte per les opinions diferents a les seves, arribant així a un pacte on tots els dos grups vam sortir satisfets.

Una bona activitat per començar bé la setmana! Podeu veure algunes imatges en aquest enllaç