Dia mundial de la poesia

El dia 21 de març va ser el dia Mundial de la Poesia i la nostra escola va dedicar-s’hi de ple. Durant uns quants dies vam escriure poemes que després vam llegir a l’hora del pati davant dels companys i mestres.

Al Hall vam crear un mural amb un títol: Un glopet de poesia. Dins de cada got enganxat al mural hi posàvem la nostra poesia per qui la volgués llegir.

També vam participar a una activitat de Lectura i entorn de penjar bosses amb poemes d’escriptors de renom i vam recitar el poema d’Antònia Vincens en diferents idiomes en una escola del barri.

Per acabar vam cantar i ballar la cançó Viu del grup Roba estesa.

Va ser un dia molt entranyable i emocionant.

En el següent enllaç podràs veure les imatges de la jornada. DIA MUNDIAL DE LA POESIA 2017