DIA ESCOLAR DE LA NO VIOLÈNCIA I LA PAU

Com cada any, a la nostra escola hem realitzat diferents activitats per celebrar el Dia Escolar de la No Violència i la Pau (DENIP). El tema central d’aquest any són les bones notícies i la bona gent, així que la Comunitat dels Petits i la Comunitat dels Mitjans han decidit crear diferents imatges (coloms, flors, cors, núvols…) amb les bones paraules que coneix el nostre alumnat. La Comunitat dels Grans també ha creat diferents cartells on cada infant ha seleccionat una bona persona del seu entorn. Totes aquestes produccions estan penjades a l’arbre del hall de l’escola perquè tothom ho pugui veure.

També hem volgut aprofitar aquesta data per posar en funcionament la bústia de la convivència. Aquesta bústia ens ajudarà a detectar possibles conflictes al centre i a millorar les relacions entre tot l’alumnat.
I, com no, tampoc podia faltar la lectura del manifest de la Pau per part de l’alumnat de 6è. Ha sigut molt emocionant!!! Ens hem reunit tots i totes al pati i hem aprofitat per ballar i cantar cançons relacionades amb la pau.

Aquí teniu un recull de fotografies i vídeos.