Celebrem el 25 de novembre

El Dia internacional per a l’eliminació de la violència contra les dones és el dia 25 de novembre. A l’escola sempre estem molt pendents de treballar aquesta data i fer activitats per conscienciar als nostres alumnes de l’importància sobre el respecte entre homes i dones. Fer present la violència de gènere en algunes reflexions i d’aquesta manera millorar el futur de la societat que ens envolta.

Enguany els alumnes de la comunitat dels grans van fer una pancarta i vam treballar un poema. Vam sortir per la Rambla de Ponent a “manifestar-nos” i finalment vam llegir el poema al pati de l’escola.

Si voleu veure algunes imatges cliqueu damunt de la imatge.