CELEBRACIONS DIA DE LA PAU

Aquests darrers dies, coincidint amb la celebració el 30 de gener del Dia de la Pau, a l’escola hem preparat i treballat moltes activitats relacionades amb aquest valor, perquè preparar futures ciutadanes i ciutadans també vol dir ensenyar-los a estimar i respectar aspectes de rellevància universal, com és la pau.

Així, entre tot l’alumnat hem construït un gran arbre al hall de l’escola, amb fulles elaborades per cada nena i nen amb un bonic desig. Us convidem a veure’l perquè ha quedat espectacular!

La comunitat dels grans han elaborat un manifest (l’alumnat de 6è), han jugat al Passaparaules de la Pau i han cantat a 5è la cançó en anglès Count on me (Compta amb mi), referida al valor de l’amistat.

La comunitat dels mitjans també han gaudit amb el Conte de la Pau i el Passaparaules.

La comunitat dels petits han fet una activitat d’UNICEF, el Mapa de la pau mental, a banda de treballar les emocions amb el conte El monstre de colors.

Com veieu hem donat molta importància a aquesta celebració perquè posar en valor la pau passa per  fer entendre que els petits gestos i accions de cada dia són els que ens apropen a la millora de la convivència a l’escola, al barri, a la ciutat i en definitiva a la pau al món.

A continuació podreu veure un recull de fotografies.