Carnaval

El dijous vam rebre la visita del Rei Carnestoltes a l’escola i vam celebrar la festa de Carnval!

Els alumnes vam fer una gran desfilada amb les nostres disfresses i coreografies. Algunes famílies van venir i van poder disfrutar de la festa. Els alumnes d’infantil es van disfressar de cargols, les mestres d’enciams. Els de cicle inicial van anar de girafes, els de cicle mitjà d’ocells tropicals i de granotes. Els de cicle superior es van disfressar de panda i les mestres d’ecologistes.

Ens ho vam passar molt bé, vam ballar, desfilar i menjar coca amb xocolata gràcies a l’AMPA!

Clica aquí per veure imatges.