Arribada del Rei Carnestoltes!

Ahir vam tenir una visita molt especial a l’escola, ens va visitar el Rei Carnestoltes, el rei dels pocassoltes!

Vam sortir a rebre’l tots els alumnes de l’escola, feia molt temps que no baixava el cicle mitjà i superior, i el rei Carnestoltes ens ho va agrair molt. Ens va fer el seu tradicional pregó de festa i ens va recomanar que aquesta setmana tot valia! Disbauxa i xerinola per tot!

Ens va ordenar que avui vinguéssim vestits i vestides com per anar de festa, a una boda!

Esperem l’ordre de dimecres i torna a veure’l el dijous per celebrar la gran festa de CARNAVAL!

Clica aquí per veure algunes imatges.