TALLER DE LECTURA: CUENTROPÍA

Gràcies a la subvenció del PROA+ duem a terme amb Cuentropia, una activitat quinzenal de Dinamització de la Biblioteca Escolar, fomentant així el gust per la lectura en l’àmbit familiar i gaudint d’una bona estona tots plegats.

ELS ANIMALS A 3r

Els/les alumnes de 3r estem treballant els animals a partir de capses d’aprenentatge.

#aprenemjugant

#escolabonavista

#escolabonavistatgn

SOM ESCOLA VERDA

Aprofitem el dia d’avui, el Dia Mundial de l’Educació Ambiental, per anunciar que el mes passat, vam rebre el distintiu d’Escola Verda a Barcelona. Ja podem dir que SOM ESCOLA VERDA!

Aquest títol és una gran responsabilitat. Tenim el compromís de desenvolupar un pla d’actuacions vinculat amb l’educació ambiental i de respecte vers el seu entorn més proper.

Una de les primeres actuacions ha estat la primera assemblea de delegats verds. Esperem que d’aquest grup d’infants sorgeixin idees fantàstiques per fer de la nostra escola, una escola cada vegada més sostenible i respectuosa amb el medi ambient.