Aquesta setmana l’alumnat de 5è va anar a visitar l’exposició Feminista havies de ser, una exposició que proposa un recorregut per alguns dels motius que justifiquen el moviment feminista, un moviment que cerca l’alliberament de les dones i que cerca transformar la societat i assolir la igualtat de gènere.
A l’exposició els alumnes han pogut veure com el feminisme segueix vigent perquè les xifres segueixen confirmant les desigualtats. Persisteix la desigualtat perquè no hi ha les mateixes oportunitats per a homes i dones i ho detalla amb situacions concretes i injustes per a les dones.
Malgrat que va ser una visita curta va ser molt interessant i ens ha servit per dur el debat a classe i conscienciar-nos pel canvi que entre tots i totes hem d’aconseguir.


