3r. Podcast

Hola famílies❗️🤗
Avui us volem presentar una recomanació de lectura especial, ja que ve de la mà de la Laia, la mestra d’anglès🇬🇧. Ella ha volgut compartir amb vosaltres la seva novel·la 📚preferida participant en el pòdcast🎙️ de 3r.
I a vosaltres, us agradaria participar? Només… Llegeix més»

3r. Podcast

📚💬 Nou episodi alerta! 🎧🌊 L’alumnat de 3r ha donat el tret de sortida a una nova aventura: el nostre pòdcast de l’Escola que balla sota l’aigua arriba amb una banda nova de capítols emocionants! 🎉🐠
Aquesta setmana, iniciem una secció especial: “Pàgines Compartides”. L’Arlet… Llegeix més»

1r. Bosses d’olor

Avui els alumnes de 1r han fet una activitat sobre un dels sentits treballats: l’olfacte👃🏻. En equips havien d’olorar 8 bastonets, diferenciats amb gomets de colors🎨, i identificar a quina fruita🍉🍎🍌🍓 els hi recordava. Creieu que hauran encertat totes les olors?🧐🤔
Més imatges en aquest Llegeix més»

6è. Capses d’aprenentatge

Al projecte a sisè que hem realitzat “activa’t per l’aigua”, dintre del programa Escola Aqua, al qual estem adherits, hem acabat amb unes activitats Experimentals.
Unes caixes d’aprenentatge sobre la depuració i cicle de l’aigua, ús responsable de l’aigua, la potabilització.
Més imatges en aquest enllaç.

Zona de joc

Al pati d’Educació infantil gaudim estrenant una nova zona de joc!!!! L’hem pogut muntar amb elements naturals com troncs i escorces. 🪵
Donem les gràcies per la seva col·laboració constant a les famílies i a l’alumnat de Llegeix més»