Un Bust d’Antoni Bergós a l’escola.

Agraïm la complicitat i deferència que té la família Bergós amb l’escola. La qual cosa ha continuat demostrant fent-nos entrega de la còpia d’un bust del senyor Antoni Bergós i Massó. Així va ser que el 25 d’Octubre de 2019 el senyor Joan Jordi Bergós i la senyora Anna Bergós ( fill i neta d’Antoni Bergós) van visitar-nos a l’escola per en van fer entrega al director dels serveis territorials, el senyor Carles Vega. En van acompanyar en aquesta visita, el Sr. Joan Pagès, el Sr. Josep Varela, el Sr. Josep Borrell, la Sra. Carme Valls i membres de la comunitat educativa.

El senyor Josep Varela va fer-nos una classe magistral per tal de situar-nos en la Lleida que va viure Antoni Bergós.

Moltes gràcies a tots per acompanyar-nos.

L’AMPA i la presidenta de l’àrea de la dona de la partida, la Lupe, ens van obsequiar amb un esmorzar molt dolç.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *