Setmana de la salut a l’aula d’infantil de l’escola Antoni Bergós

En aquesta setmana de la Salut a l’escola Antoni Bergós, ens van visitar la Cristina i la Marta de la “Fundació renal Jaume Arnó”, ens van explicar el conte “El Roc i l’Ori van al metge” que ens dona uns consells molt interessants per a que tinguem els ronyons ben forts i saludables. Després vam pintar unes samarretes precioses centrant-nos en la temàtica del conte.

I aquest va ser el resultat…els infants s’ho van passar d’allò més bé decorant les samarretes!!!

Seguidament vam gaudir de la companyia i expertesa del Dr. Domingo, que ens va donar consells i ens va encisar amb les seves paraules parlant-nos sobre l’educació afectiva.